شناسهٔ خبر: 49402535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

گزارش جانشین پلیس امنیت ناجا در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون سردار صفری، جانشین پلیس امنیت ناجا گزارش مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ،گفت: در جلسه امروز کمیسیون سردار  صفری، جانشین پلیس امنیت ناجا گزارش مفصلی در مورد رویکردها و سیاست های اساسی پلیس امنیت ناجا ارائه کرد .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین بحث مدیریت اتباع خارجی بویژه با توجه به تحولات رخ داده در افغانستان، برنامه های پیش بینی شده برای مبارزه با قاچاق به ویژه مشروبات الکلی، برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاق سلاح های جنگی و شکاری، راهکار برای مدیریت و حفظ امنیت تجمعات قانونی و غیره از جمله مواردی بود که مطرح شد.

وی ادامه داد: همچنین جانشین پلیس امنیت ناجا بحث آسیب پذیری‌هایی که در کشور وجود دارد و به حوزه مدیریت ناجا مرتبط است را برای نمایندگان تشریح کرد.

عباس زاده بیان کرد: نوع همکاری کمیسیون در راستای کمک به تامین امکانات لجستیک مرتبط با ناجا نیز در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گفت.

وی همچنین با اشاره به حضور امیر ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه امروز کمیسیون گفت: امیر ایرانی گزارش جامعی از پیشرفت نیروی دریایی از حیث سخت افزاری و نرم افزاری به ویژه در اقیانوس هند ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقیانوس هند پرترافیک ترین اقیانوس دنیا است و رفت و آمد زیاد در آن زیاد است لذا بنا به دلیل مذکور و ژئواستراتژیک بودن، این منطقه مورد توجه دنیا است؛ بنابراین تهدیدات نیز زیاد است و در این راستا امیر ایرانی طی گزارشی از نقش مقتدر نیروی دریایی ارتش در ایجاد نظم و امنیت و رفع تهدیدها برای نمایندگان ارائه کرد.

پایان پیام/33

نظر شما