شناسهٔ خبر: 49352536 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی موتورسیکلت؛

ورسی ۱۰۰۰ S؛ با کیفیت‌ترین موتورسیکلتی که کاوازاکی تاکنون ساخته است

ورسی ۱۰۰۰ S یکی از محبوب ترین موتورسیکلت هایی است که کاوازاکی تاکنون تولید کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاوازاکی یکی از سازندگان موتورسیکلت است که هر ساله اقدام به تولید انواع موتورسیکلت های مسابقه و حرفه ای می کند. اکنون این کارخانه قصد دارد برای سال ۲۰۲۱ طی اقدامی جسورانه‌، مدل اصلی ورسی کنار گذاشته و کاوازاکی ورسی ۱۰۰۰ S را جایگزین آن کند.

ورسی ۱۰۰۰ یکی از محبوب ترین موتورسیکلت هایی است که کاوازاکی تاکنون تولید کرده و اکنون با این حرکت شگفت انگیز، تعداد علاقمندان بیشتر خواهد شد.  در ابتدا ورسی ۱۰۰۰ با تمام امکانات جذابی که داشت با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ پوند عرضه شد و اکنون مدل S با افزایش ۱ هزار و ۶۹۹ پوندی عرضه می شود. 

ورسی ۱۰۰۰ S به اندازه سایر رقبا، جذابیت و هیجان انگیز نیست، اما در عوض دارای سرعت فوق العاده ای است و این دقیقاً همان چیزی است که خریداران به دنبال آن هستند. این موتورسیکلت فوق العاده، دارای امکاناتی پیشرفته مانند صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به نمونه قبلی است. نکته حائز اهمیت این است که لوازم جانبی نسبت به مدل معمولی بزرگتر شده و ۹۰ میلی متر از ارتفاع و ۱۴۰ میلی متر از عرض بزرگتر شده است. 

ییی

صندلی که ورسی ۱۰۰۰ S داراست بسیار مجلل و راحت است و راننده هیچ احساس سختی ندارد؛ دسته های موتورسیکلت به امکانات گرم شونده مجهز است و حتی می توان با آن به سفر رفت! موتور ورسی ۱۰۰۰ S با موتور SE یکسان است و این بدان معناست که شما چهار حالت سوار یکپارچه در اختیار دارید یعنی می توانید در جاده، روزهای بارانی، حالت ورزشی و یک حالت تعریف شده توسط کاربر  را به صورت استاندارد در کنار یک شتاب سریع بالا/پایین دریافت کنید.

ییی

در واقع، این موتور به حدی خوب طراحی  و به کار برده شده که موتورسوار هرگز نیازی به قطع صدای ورسی ندارد، به بیانی دیگر چهار حالت سواری در آن به خوبی به کار رفته است. ورسی 9 سال است که روی خط تولید است و یک موتورسیکلت قدرتمند و با قابلیت اطمینان است.

در نهایت می توان گفت از نظر کیفیت، ساخت ورسی ۱۰۰۰ بسیار خوب است و می توان آن را یکی از مدرن‌ترین مدل های سال ۲۰۲۱ به شمار آورد.  

<div id="video-display-embed-code_14647079"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7880047/14647079?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما