شناسهٔ خبر: 49149280 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

خودروسازی نیسان "فرانتیر" را بزودی عرضه می‌کند

شرکت خودروسازی نیسان از مدل جدید تولیدی خودبا نام "نیسان فرانتیر" رونمایی کرد و آن را در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  نیسان را می توان یکی از قدرتمندترین خودروسازانی به حساب آورد که اقدام به تولید خودروهای آفرودی می کند و اکنون از خودرویی رونمایی کرده که دارای بدنه ای محکم است و می توان با آن با خیالی آسوده به کویر و کوهستان رفت. نیسان نام این خودرو را فرانتیر نامیده که قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود.

فرانتیر با استفاده از فناوری بالا می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهایی آفرودی به شمار آورد. نیسان،  فرانتیر را با الهام از پیکاپ نیسان Hardbody ساخته است و تنها تغییراتی جزئی روی آن داده است.

اگر سری به فضای داخلی بزنیم این خودرو آفرودی بزنیم، متوجه چیدمان شیک‌تر و ویژگی‌های اضافی نسبت به نسل قبلی می شویم که از حالت تیره به حالت بسیار زیبا تبدیل شده است. نیرو در فرانتیر توسط یک موتور ۶ سیلندر با قدرت ۳۱۰ اسب بخار تامین می‌شود که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و محرک عقب یا چهار چرخ متحرک بهترین بهره وری را دارد.

فرانتیر  2022؛ بازگشت جان سخت ژاپنی بعد 17 سال!

نیسان این خودرو را در تریم Pro-۴X نیز عرضه خواهد کرد که دارای امکاناتی ویژه است، به طور مثال برخی از امکانات آن دارای سیستم تعلیق قوی‌، قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب و سایر افزونه‌های مقاوم است.

نیسان معتقد است که تریم SV دارای بهترین ترکیب از ویژگی‌های استاندارد است. از جمله ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی (شامل Apple CarPlay و Android Auto) و صندلی راننده با قابلیت تنظیم شش جهت استاندارد اشاره کرد. همچنین از دیگر امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل تطبیقی ​​، نظارت بر نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار عقب، گرم شدن صندلی‌های جلو و فرمان، ضربه گیر تریلر، چراغ در تخت بار اشاره کرد.

فرانتیر  2022؛ بازگشت جان سخت ژاپنی بعد 17 سال!

فرانتیر ۲۰۲۲ از نیسان ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر با تنفس طبیعی جدید را به ارث می‌برد، که اولین بار در آخرین مدل ۲۰۲۰ تولید شد. این موتور ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک یا چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود.

نیسان در فرانتیر از جدیدترین طراحی های داخلی بهره برده است و اکنون به نظر می‌رسد یک پیشرفت بزرگ نسبت نسل قبلی دارد چرا که دیگر آن کابین قدیمی که پر از پلاستیک بود را از دست داده و دارای کابینی شیک و مجلل است. نیسان در طراحی فرانتیر نه تنها قطعات تزئینی شیک‌تر و سطوح نرم لمسی را که به آن بسیار نیاز داشت، اضافه کرد، بلکه ویژگی‌های مدرن تری را نیز معرفی کرد.

فرانتیر  2022؛ بازگشت جان سخت ژاپنی بعد 17 سال!

پشت آمپری در حال حاضر اندازه گیری‌های آنالوگ خود را با صفحه نمایش رنگی بزرگ تر ۷.۰ اینچ تغییر می‌دهد. فرمان گرم شونده و صندلی‌های جلو گرم شونده نیز موجود است. 

فرانتیر  2022؛ بازگشت جان سخت ژاپنی بعد 17 سال!

انتهای پیام/

نظر شما