شناسهٔ خبر: 49343085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گمانه‌زنی‌ها درباره انتصابات در وزارت علوم/ کدام معاونان تغییر می‌کنند؟

وزیر علوم معتقد است که جابه‌جاشدن مدیران در آموزش عالی به معنای ناتوانی نیست بلکه تزریق یک روح و انرژی جدید به سیستم مدیریتی است و بر این اساس شنیده‌ها حاکیست انتصابات جدید در راه است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: با آمدن وزرای جدید به وزارتخانه‌ها، یکی از اقدامات جدید، انتصابات است.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در اولین انتصاب خودش، دکتر محمد سلیمانی را به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه» و دکتر مهدی بیات را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا و ممیزه» منصوب کرد.

زلفی‌گل در آیین تکریم و معارفه قائم مقام وزیر و رؤسای سابق و جدید مرکز هیأت‌های امنا و ممیزه درباره انتصابات، اظهار کرد: «جابه‌جاشدن مدیران در آموزش عالی به معنای ناتوانی نیست بلکه تزریق یک روح و انرژی جدید به سیستم مدیریتی است».

وی با تأکید بر اینکه جایی که فکر، اندیشه و علم تولید می‌کند، باید در صدر قرار گیرد، گفت: «ما باید قدردان کارکنان صف و ستاد به عنوان یاوران علمی و دانشجویان به‌عنوان امیدهای آینده باشیم و اگر این بخش‌ها به صورت مناسب کنار هم قرار بگیرند، توفیقات بسیاری را رقم خواهند زد».

حالا شنیده می‌شود به‌زودی انتصابات جدیدی در وزارت علوم انجام خواهد شد و گمانه‌زنی‌هایی نیز در محافل مطرح است.

بر اساس شنیده‌ها گفته می‌شود که دکتر دهقانی فیروز آبادی به عنوان معاون پژوهشی، دکتر داداش پور به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر رضا عامری به عنوان معاون آموزشی و دکتر علی جلیلی شیشوانی که سرپرست دفتر امور مجلس وزارت علوم است به عنوان معاون پارلمانی منصوب خواهند شد.

البته برخی شنیده‌ها حاکیست که شاید سنت شکنی شود و دکتر مسعود شمس بخش در پست مدیرکل دفتر وزارتی ابقا شود.

انتهای پیام/

نظر شما