شناسهٔ خبر: 49336991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

خبر خوب برای طرفداران لیونل مسی

لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته اعلام کرد لیونل مسی احتمالا مشکلی برای دیدار مقابل برزیل ندارد.

صاحب‌خبر -

اگرچه آرژانتین در دیدار مقابل ونزوئلا با نتیجه 1-3 به برتری رسید، اما تکل وحشتناک آدریان مارتینز روی پای لیونل مسی صحنه عجیب و خبرساز این مسابقه بود. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته پیش از دیدار مقابل برزیل مدعی شد لیونل مسی بازی آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل ونزوئلا را بدون آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

لیونل اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه مقابل برزیل گفت: "در حال حاضر شرایط لئو مسی خوب است. اتفاق ترسناکی بود، اما خوشبختانه اوضاع فعلی مسی خوب است. البته ما بعد از ظهر و هنگام برگزاری تمرینات می توانیم وضعیت او را به طور 100 درصد تایید کنیم.

در کل ما امیدوار هستیم که لیونل مسی با آمادگی در بازی مقابل برزیل در ترکیب قرار گیرد. البته هر بازیکنی که در ترکیب ثابت قرار بگیرد، برزیل همیشه رقیب مهمی برای ما محسوب می شود و ما باید با تمام تعهد و قدرت خود برای این تیم به میدان برویم.

من می توانم ترکیب احتمالی آلبی سلسته را در مقابل برزیل تصور کنم، اما ما هنوز نتوانستیم یک جلسه تمرینی با بازیکنانی که در مقابل ونزوئلا بازی کردند انجام دهیم. ما احتمالا تغییراتی در دیدار مقابل برزیل در ترکیب اصلی ایجاد خواهیم کرد.

البته ما برای تمام مسابقات بدون در نظر گرفتن نام رقیب به یک شکل آماده حضور در میدان خواهیم شد ما سعی می کنیم مانند همیشه خود را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و با نهایت توان وارد میدان شویم. ما برای قرار گرفتن در شرایط مختلف آماده هستیم. شما باید بدانید در هر زمانی چه کاری باید انجام دهیم. ما هنگام مالکیت توپ دقیقا از برنامه خود اطلاع داشته و همچنین می دانیم حریف چگونه بازی خواهد کرد."/ ورزش 3

نظر شما