شناسهٔ خبر: 49312829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سید عمار حکیم:

رحلت آیت‌الله العظمی حکیم فاجعه‌ای بزرگ برای مسلمانان و ملت عراق است

«سید عمار حکیم» در پیامی در گذشت آیت الله العظمی حکیم از مراجع عالیقدر شیعه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار حکیم» در پیامی در گذشت آیت الله العظمی حکیم از مراجع عالیقدر شیعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی))
صدق الله العلی العظیم.
رحلت یکی از شاخص‌ترین چهره‌های شهر علم و فقاهت نجف اشرف و حوزه‌های علمیه و یکی از ارکان معرفت و هدایت و فقاهت مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدسعید حکیم، بزرگ خاندان حکیم، خاندان علم و فقاهت و شهادت، فاجعه‌ای بزرگ برای ما و مسلمانان و پیروان اهل بیت و ملت عراق است.

این عالم بزرگ چهره‌ای ممتاز در زهد و علم و اهتمام به دین و میهن بود که پس از عمری تدریس و پرورش نسلی از علمای عامل و تحکیم مبانی مکتب اهل بیت (ع) در فقه و اصول و عقیده و جهاد در راه خداوند و تحمل سختی‌ها و زندان‌های تاریک رژیم دیکتاتوری، در حالی به لقای خداوند پیوست خداوند از او راضی و او به رحمت خداوند راضی بود.

این مصیبت بزرگ را به حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) و امت اسلامی و مراجع معظم تقلید و ملت سرفراز عراق و خاندان حکیم به‌خصوص برادران و فرزندان آن فقید تسلیت می‌گوییم. از خداوند متعال می‌خواهیم که آن فقید را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و او را در اعلی علیین در کنار انبیا و صلحا جای دهد که بهترین هم‌نشینان‌اند. فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر. همچنین از خداوند متعال برای خود و خاندان و شاگران و مقلدان و دوستدارانش صبر و اجر طلب می‌کنیم.

نظر شما