شناسهٔ خبر: 49292653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در مناطق صعب‌العبور زنجان/ ارائه خدمات منوط به ارائه کارت واکسن می‌شود

فرماندار زنجان گفت: اگر ستاد مقابله با کرونای استان این اجازه را بدهد تا شرایط سنی در روستاهای صعب‌العبور برداشته شود در این صورت افراد بالای ۱۸ سال در این مناطق واکسینه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان زنجان اظهارکرد: خوشبختانه مراکز واکسیناسیون در زنجان خلوت است و خدمات رسانی به صورت منظم و در کوتاترین زمان در دسترس تمام شهروندان قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: با همکاری بسیج، هلال‌احمر و ارتش در مناطق کم‌برخوردار و حاشینه‌نشین که تعداد واکسیناسیون در این مناطق کمتر از میانگین استانی است در قالب ۱۰ تیم واکسیناسیون به صورت خانه به خانه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طبق شرایط سنی، واکسیناسیون در کشور در حال انجام است، تاکید کرد: اگر ستاد مقابله با کرونای استان این  اجازه را  بدهد تا شرایط سنی در روستاهای صعب‌العبور برداشته شود، در این صورت افراد بالای ۱۸ سال در این مناطق واکسینه خواهند شد.

عسگری گفت: متاسفانه در برخی از مناطق کم‌برخوردار، واکسیناسیون زیر ۵۰درصد انجام شده است این در حالی است که این میزان نسبت به گزارش‌های رسیده از سایر شهرستان‌ها با وجود واکسن، کمتر است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه طبق سخنان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که  در همان آغاز کار خود، ارائه خدمات را منوط به رائه کارت واکسن اعلام کردند افزود: تصمیمات دیگری که در راستای انجام هر چه سریع‌تر واکسیناسیون در شهرستان گرفته شده است، ارائه خدمات عمومی، اداری و بانکی منوط به ارائه کارت واکسن باشد، بنابراین اقدامات کارشناسی و مقدماتی در این زمینه انجام شده است.

عسگری در ادامه با یادآوری اینکه هتل سپهر زنجان همچنان در اختیار ستاد مقابله با کرونای استان است، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی ما بر این است که از لحاظ وضعیت کرونایی روزهای سختی را طی روزهای آینده تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱/ق

نظر شما