شناسهٔ خبر: 49287787 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آیا تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر واقعیت دارد؟

میزان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خبر تعدیل نیروهای شورای اسلامی شهر تهران واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در پاسخ به این سوال که آیا در شورای شهر تهران نیروی انسانی تعدیل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر تهران بسیاری از افراد بنا به تخصص و یا موارد دیگر به دلایل مختلف به نقاط دیگری از شهرداری فرستاده شدند و یا لغو قراردادصورت گرفت که تعداد بالایی داشتند.

بیشتر بخوانید:

نوسازی بافت فرسوده پایتخت با همراهی شهرداری و وزارت راه

وی افزود: شورای شهر ششم چنین نگاهی ندارد، اما باید به این موضوع توجه کرد که عضو شورای شهر تهران حق انتخاب مسئول دفتر و یا دیگر اعضای دفتر و یا کارشناسان خود را دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در دوره پیش نیز شاهد این موضوع بودیم که برخی از کمیته‌ها فعال نبودند و در دوره مدیریت شهری ششم بنا این است که کمیته‌ها فعالیت مستمرو خوبی داشته باشند.

نادعلی ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که طبق روال معمول باید شورای شهر پنجم تهران با افراد مد نظر خود تا پایان دوره قرار داد می‌بستند، اما به دلیل مالی و اداری تا پایان سال با این افراد قرار داد بسته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما نیز کسی را لغو قرار داد نکردیم و تلاش خواهیم کرد افراد را به نقاط دیگر شهرداری مامور کنیم تا بر اساس نیاز و تخصص نیرو جذب شورای شهر تهران شود، زیرا بر اساس نیاز اعضای شورای شهر می‌توانند در انتخاب کارشناسان و دیگر افراد مورد نیاز اقدام کنند.

براساس این گزارش، یکی از اعضای شورای شهر در توییتی مدعی شده بود که برخی از کارشناسان و کارمندان شورای اسلامی شهر تهران، تعدیل شدند.

نظر شما