شناسهٔ خبر: 49206661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

خضریان: مجمع تهران جلساتی را با وزرای دولت برگزار می‌کند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع تهران خبر داد و گفت که جلساتی با وزرای دولت سیزدهم جهت رفع مشکلات مردم استان تهران برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، علی خضریان با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان تهران گفت: امروز نشست مجمع نمایندگان استان تهران جهت ارائه گزارش عملکرد مجمع طی یکسال گذشته و برگزاری انتخابات هیات رئیسه مجمع برای اجلاسیه دوم دوره یازدهم مجلس با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

وی در توضیح نتایج انتخابات مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در این انتخابات آقایان سیدرضا تقوی و رضا تقی‌پور انوری به عنوان رئیس و نایب رئیس مجمع و آقایان سیدنظام‌الدین موسوی و حسن نوروزی به عنوان دبیران اول و دوم و بنده به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب شدیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: در این جلسه با توجه به استقرار دولت سیزدهم بر لزوم همکاری و همدلی با دولت و دولتمردان جهت رفع مشکلات مردم استان تهران تاکید و قرار شد جلساتی با وزرای دولت سیزدهم برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این نشست ۶ کمیته برای پیگیری تخصصی موضوعات استان تهران تشکیل شد، گفت: این ۶ کمیته‌ شامل سیاسی- امنیتی و قضایی، اقتصاد و اشتغال، فرهنگی- اجتماعی و علم و فناوری، صنایع و انرژی، عمران و امور شهری و روستایی و سلامت و محیط زیست هستند و هر کدام از نمایندگان استان در یک یا دو کمیته مربوطه عضو شدند تا مسائل و مشکلات مردم در سطح استان تخصصی‌تر پیگیری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان یادآور شد: با نظر رییس مجمع نمایندگان، امیرحسین باقرنژاد نیز همچنان به عنوان دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نظر شما