شناسهٔ خبر: 49206025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی ۲۸ باشگاه ورزشی متخلف در فارس

مسئول کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس از معرفی ۲۸ باشگاه ورزشی متخلف به اداره کل ورزش و جوانان این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا اوجی مسئول کمیته نظارت بر سلامت باشگاههای ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: با توجه به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ورزش و به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و همچنین رعایت دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل در رنگ بندی‌های مختلف، در سطح شهرستان‌ها کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان فارس بر باشگاه‌های ورزشی نظارت مستمر دارد.

او ادامه داد: با توجه به ادامه دار بودن وضعیت قرمز کرونا در سطح استان و با اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا، باشگاه‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی در فضای سرپوشیده در فارس مجوز فعالیت ندارند.

اوجی ادامه داد: در همین راستا تمامی ناظران کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان‌های استان اقدام به بازرسی و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های سطح استان خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر عدم رعایت اصول بهداشتی ابلاغی کتبا گزارش مربوطه به اداره کل ورزش و جوانان اعلام خواهد شد که در همین راستا ۲۸ باشگاه متخلف به اداره کل ورزش و جوانان فارس معرفی شدند.

مسئول کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس بیان کرد: در بازرسی‌ها سرفصل‌های مختلف به ویژه بحث رعایت شیوه نامه‌ها مد نظر است که توسط ناظران هیات پزشکی ورزشی در شهرستان‌ها رصد می‌شود و به صورت بازرسی‌های اولیه، ثانویه و ادواری به کمیته نظارت استان اطلاع رسانی می‌شود و در صورت هرگونه شکایت از باشگاهی به جد از سوی کمیته نظارت پیگیری‌های لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما