شناسهٔ خبر: 49189797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هرگونه توسعه یافتگی در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب 

رئیس جمهور: هر گونه توسعه یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و نیرو‌های انقلابی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پس از نشست هماهنگی سران سه قوه افزود: مسائل اقتصادی و مشکلات ناشی از کرونا باید با همکاری و همفکری عمومی رفع شوند
رئیس جمهور با بیان اینکه بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است.
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر شنبه پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم اندیشی برای حل مسائل کشور، دانست و افزود: امروز درکشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاهها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.
دکتر رئیسی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم،کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.
رئیس جمهور ادامه داد: مساله مهم دیگر مساله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و ان شاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.
آیت الله رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.
<div id="video-display-embed-code_6907601"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3204997/6907601?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما