شناسهٔ خبر: 49182187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای تهران کاهش می‌یابد

تهران-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران برای امروز /ششم شهریور ماه/ و فردا روند کاهش نسبی دما را برای پایتخت پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم تا متوسط باد پیش بینی می شود.

همچنین در ساعات ظهر و عصر امروز تا دوشنبه، افزایش ابر در ارتفاعات و رخداد بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات شرقی دور از انتظار نیست.

بر اساس این اعلام طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و روز های سه شنبه و چهارشنبه افزایش دما پیش بینی می شود.

برپایه این اعلام، از عصر امروز تا سه شنبه  به دلیل شرایط پایداری، در بعضی ساعات افزایش نسبی غلظت آلاینده های جوی در نواحی پر تردد شهری  و رخداد کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس در نواحی پر تردد شهری و مناطق صنعتی دور از انتظار نیست.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای  شنبه ۳۴ و ۲۴، یکشنبه ۳۳و ۲۳، دوشنبه ۳۵ و ۲۴، سه شنبه ۳۶ و ۲۵ و چهارشنبه ۳۶ و ۲۵  درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته شهریا ربا ۳۷  درجه سانتیگراد و فیروز کوه با ۱۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران ثبت شده است.

نظر شما