شناسهٔ خبر: 49170554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سامان پاکباز:

شرمنده مردم شدم/ در بازی‌های پارآسیایی جبران می‌کنم

پرتابگر وزنه پارالمپیکی ایران وعده داد، ناکامی خود در دستیابی به مدال پارالمپیک توکیو را با رسیدن به مدال بازی‌های پارآسیایی چین جبران می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، سامان پاکباز پس از اینکه در پرتاب وزنه کلاس F۱۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پنجم شد، بیان کرد: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم. نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه سعی و تلاش خود را کردم. برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم.


او افزود: یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب بودم. واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم تلاش می‌کنم تا در پاراآسیایی ۲۰۲۲ بهترین مدال را بگیرم.
پاکباز درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو هم گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست، چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل رقابت خوبی بود.

ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران در پایان تصریح کرد: در شش سال گذشته این اولین مسابقه‌ای است که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آتی جبران می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما