شناسهٔ خبر: 49170422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پارالمپیک توکیو| ملی پوشی که برای اولین بار دست خالی برمی گردد/ پاکباز: در پاراآسیایی جبران می‌کنم

پرتابگر وزنه پارالمپیکی کشورمان وعده داد، ناکامی خود در دستیابی به مدال در توکیو را با رسیدن به مدال در پاراآسیایی چین جبران خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، سامان پاکباز پس از دستیابی به رتبه پنجم پرتاب وزنه کلاس F12 پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم. نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه تلاشم را کردم. 
وی با این وعده که در رقابت‌های بعدی جبران خواهد کرد، افزود: برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم. 
این پرتابگر وزنه کشورمان یادآور شد: من یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب می بودم.  
پاکباز ادامه داد: واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم تلاش می‌کنم تا در پاراآسیایی بهترین مدال را بگیرم. 
وی درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی پارالمپیک توکیو هم گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل مسابقه خوبی بود.
ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان تصریح کرد: در شش سال گذشته، این اولین مسابقه‌ای بود که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آتی جبران می‌کنم.

نظر شما