شناسهٔ خبر: 49170427 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سارقان سریالی لوازم داخل خودرو در دام پلیس+ فیلم

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری یک باند ۲ نفره لوازم داخل خودرو طی روزهای اخیر در شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرقت لوازم و وسایلی که مردم به طور معمول و اغلب در معرض دید سایرین در خودرو قرار می‌دهند، یکی از عمده موارد وقوع جرائمی چون سرقت است.

سارقان پس از مشاهده خودروهایی که وسایل مختلف آن‌ هم بدون ایمنی لازم درون آن‌ها قرار گرفته است در صدد سرقت برمی‌آیند و صاحب خودرو را متضرر می‌کنند.

در برخی از موارد سارقان با شکستن شیشه ماشین‌ها، اقدام به سرقت از درون خودرو می‌کنند و در برخی مواقع هم به راحتی و با ترفندهایی که مجرمان سابقه دار در جرائم مرتبط با سرقت بلد هستند، لوازم و وسایل داخل خودرو را به سرقت می‌برند..در بسیاری از نقاط پایتخت، به دلیل کمبود پارکینگ و یا عدم در دسترس بودن آن، بسیاری از مردم خودروی خود را در خیابان‌های مختلف پارک می‌کنند و به تصور اینکه ماشین آن‌ها در اماکن عمومی شلوغ و پر تردد پارک شده است، ساعتها خودروشان را رها می‌سازند.

با کوچکترین غفلت و بی‌توجهی صاحب خودرو در نگهداری از آن مثل سایر وسایل، سارقان فرصت طلب از این غفلت سوء استفاده کرده و نقشه خود را عملی می‌کنند.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از شناسایی و دستگیری یک باند ۲ نفره طی روزهای اخیر که با همدستی یکدیگر به سرقت وسایل داخل خودرو می‌پرداختند، خبر داد.

در ادامه فیلمی از توضیحاتی نحوه سرقت سارقان سریالی لوازم داخل خودرو و توصیه‌های سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، به مردم در خصوص ضرورت توجه بیشتر به نکات ایمنی در هنگام پارک خودرو را مشاهده می‌کنید.

<div id="video-display-embed-code_1477570" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/959370/1477570?width=400&height=300"></script></div>

با رعایت نکاتی ساده و ابتدایی و توجه به نکاتی که کارشناسان انتظامی مطرح می‌کنند، میتوان از سوءاستفاده احتمالی سارقان و وقوع سرقت جلوگیری کرد.

نظر شما