شناسهٔ خبر: 49145578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بهره برداری از ۵۲ میلیارد ریال پروژه راهداری کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با تبریک هفته دولت گفت: در این هفته ۵۲ میلیار ریال پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

«فریبرز کرمی» روز پنجشنبه در این رابطه با خبرنگار ایرنا، افزود: در حوزه نگهداری راه های روستای روکش آسفالت راه روستایی چنگی شهرستان کرمانشاه به طول سه کیلومتر و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و آماده بهره برداری است.

وی اظهار داشت: روکش آسفالت محور اسلام آباد غرب - سرمست به طول ۲ کیلومتر و با بودجه ای ۱۰ میلیاردی ریال نیز افتتاح می شود.

او در ادامه گفت: روکش آسفالت محور پاوه - نوسود در شهرستان پاوه به طول ۱/۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال نیز در این هفته به بهربرداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تلاش‌های این اداره کل برای بالابردن سطح ایمنی راه های تصریح کرد: استان کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در عرصه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی محسوب می‌شود و امیدوارم با تداوم بتوانیم سطح ایمنی کاربران جاده‌ای استان کرمانشاه را افزایش دهیم.

کرمی افزود: ایام هفته دولت فرصت ارزنده ای در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما