شناسهٔ خبر: 49143328 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نماینده مجلس: قوه قضاییه موضوع زندان اوین را «منصفانه» پیگیری کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع زندان اوین را مورد رسیدگی قرار دهد و در اسرع وقت گزارش آن را به مردم ارائه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به انتشار برخی تصاویر از زندان اوین گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و به موقع و با سرعت عمل بالا و دقیق بررسی‌های لازم را راجع به این موضوع انجام دهد.

وی افزود: اقدامات قانونی و برخورد لازم توسط قوه قضاییه باید با مقصران و مسببان این رفتارهای زشت صورت گیرد و هرکس به هر میزان که سهم تقصیر دارد باید توسط قوه قضاییه مورد موأخذه قرار گیرد و گزارش اقدامات از سوی قوه قضاییه به مردم ارائه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: شایسته نیست خدمات و زحمات دستگاه قضایی که مرجع و پناه مردم است و عموماً‌ با احساس مسئولیت و دلسوزی در جهت دادخواهی مردم تلاش و حرکت می‌کنند تحت‌الشعاع و قربانی رفتار ناشایست یک  اقلیت قرار گیرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس نیز نسبت به اینگونه مسائل بی‌تفاوت نخواهد بود و البته مدیران ارشد قوه قضاییه و در رأس شخص آقای اژه‌ای با اهتمام خاص این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: موکداً عرض می‌کنم در کنار ورود سریع قوه قضاییه به موضوع زندان اوین ضرورت دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز نتیجه کار به مردم اعلام شود./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما