شناسهٔ خبر: 49138154 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نوجوانان والیبال ایران بعد پیروزی مقابل هند چه گفتند؟

نوروزی: انتظارات کادر تیم والیبال نوجوانان در این بازی برآورده نشد/ خانزاده: قول می‌دهیم مقابل لهستان بهتر بازی کنیم

نوجوانان والیبال ایران بعد از پیروزی مقابل هند صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در پایان بازی ایران و هند در رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که با پیروزی ۳ بر صفر تیم کشورمان همراه شد نوجوانان والیبال ایران درباره این برد صحبت کردند.

 

*نوروزی: انتظارات کادر فنی در این بازی برآورده نشد
بازیکن شماره ۱۸ ایران با اشاره به غیبت گواتمالا در مسابقات، اظهار داشت: اگر در اولین بازی مقابل گواتمالا به میدان می‌‌رفتیم، قطعا در بازی امروز مقابل هند، عملکرد بهتری داشتیم.
 
او در تشریح اتفاقات رخ داده در ست سوم بازی هم گفت: در ابتدای ست سوم اختلاف امتیاز بالایی با هند داشتیم و همین مسئله باعث شد بچه‌ها خاطر جمع شوند که بازی را برده‌اند و بازی را جدی نگرفتند. فکر نمی‌کردند هند به ایران برسد.
 
نوروزی لهستان را حریف اصلی ایران دانست و افزود: از ابتدا هم لهستان را مهم‌ترین حریف خود می‌دانستیم. در بازی با هند محک خوبی خوردیم و آماده‌ بازی با لهستان هستیم. امیدوارم با برد مقابل این تیم، باعث سربلندی کشورمان شویم.
 
 
*جوان: اگر بگویم استرس نداشتیم، دروغ است

یونس جوان با اشاره به این که نوجوانان کشورمان تاکنون بازی رسمی نداشته‌اند، اظهار داشت: نمی‌توان گفت در بازی مقابل هند به راحتی پیروز شدیم. این اول بازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان بود. تا به حال بازی رسمی نداشتیم و به همین دلیل جو سالن تا حدودی روی‌مان تاثیر گذاشت اما خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم.

 

کاپیتان ایران البته کتمان نمی‌کند که بازیکنان در اولین تقابل دچار استرس شدند، افزود: اگر بگویم استرس نداشتیم، دروغ است. به هر حال باری اول برایمان استرس‌زا بود.

 

او در واکنش به این که میزبانی ایران از رقابت‌های جهانی در رده پایه تا چه اندازه می‌تواند در پیشرفت این رده سنی موثر باشد، گفت: این میزبانی یک امتیاز بسیار مهم برای والیبال نوجوانان است و باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

جوان نبود تماشاگران در سالن مسابقات را روی بازی‌ها تاثیرگذار دانست و گفت: به قول سرمربی تیم نوجوانان، تماشاگران یار هفتم ما هستند و اگر در سالن مسابقات حضور داشتند، قطعا راحت‌تر بازی می‌کردیم.

 
 
*خانزاده: قول می‌دهیم مقابل لهستان بهتر بازی کنیم
حسین خانزاده بهترین بازی این دیدار در تشریح بازی تیم ایران مقابل هند، اظهار داشت: به عنوان اولین تقابل، بازی خوبی مقابل هند داشتیم اما قول می‌دهیم در بازی دوم مقابل لهستان بهتر بازی کنیم.
 

او اما برخلاف یونس جوان کاپیتان تیم نوجوانان، مدعی است هیچ استرسی در اولین بازی نداشته و افزود: با وجود این که بازی پخش زنده داشت اما به خاطر همکاری خوبی که با سایر بازیکنان در زمین داشتیم، هیچ استرسی نداشتم.

 

خانزاده درباره نبود تماشاگران در سالن هم گفت: حضور تماشاگران در سالن مسابقات جو بازی را بهتر و راحت‌تر می‌کند اما به دلیل شیوع کرونا امکان حضور تماشاگران در مسابقات وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما