شناسهٔ خبر: 49133380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ثبت دومین برد متوالی ایتالیا در حباب آزادیقهرمانی نوجوانان جهان – تهران

صاحب‌خبر -

تیم والیبال نوجوانان ایتالیا با شکست جمهوری چک به دومین برد متوالی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و در سومین بازی روز چهارشنبه سالن 12 هزارنفری آزادی، دو تیم ایتالیا و جمهوری چک در گروه B مقابل هم ایستادند.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود با نتیجه سه بر صفر مقابل برزیل پیروز شده بود و جمهوری چک هم با نتیجه سه بر یک بر کلمبیا غلبه کرده بود.

در بازی دوم اما این ایتالیا بود که موفق شد به دومین برد متوالی خود برسد؛ آن هم با ثبت نتیجه 3 بر صفر و با کسب امتیازهای 25 بر 19، 29-27 و 25 بر 15 .

به این ترتیب ایتالیا با کسب 2 برد مهیا تقابل با بلاروس در سومین بازی خود خواهد شد.

وینچنزو فاینزا سرمربی ایتالیا در ترکیب اولیه خود از کوزیمو بالسترا، متیا بونیفانته، فیلیپو بارتولوچی، لوکا پورو، گیتنانو پنا و گابریله لائورنزانو (لیبرو) استفاده کرد.

یان اسوبودا سرمربی چک هم یاکوپ کلایمون، شیمون بیکنار، داوید کلادور، یان یراسک، یاکوپ اورش، لوکاش دات و مکی شالک (لیبرو) را به زمین فرستاد.

در این بازی ملی‌پوشان نوجوان ایتالیا در مجموع 79 پوئن شامل 44 امتیاز حمله، 4 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 29 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل جمهوری چک هم 61 پوئن شامل 30 امتیاز حمله، 8 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد.

داوید کلادور بازیکن شماره 12 چک با کسب 12 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. الساندرو آلبرتو بوولنتا بازیکن شماره 7 هم با کسب 14 پوئن، بهترین بازیکن تیم ایتالیا بود.

در آخرین بازی امروز در سالن 12 هزارنفری آزادی از ساعت 19 تیم نوجوانان ایران به مصاف هند می‌رود.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

برچسب ها: مسابقات, قهرمانی نوجوانان جهان, ایران, تهران, میزبان, تیم ملی نوجوانان ایتالیا, فدراسیون والیبال ایران, سالن فدراسیون, سالن آزادی, تیم ملی نوجوانان جمهوری چک

نظر شما