شناسهٔ خبر: 49124791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ریبیری: برای شکست بلاروس هیجان‌زده نیستیمقهرمانی نوجوانان جهان – تهران

صاحب‌خبر -

فابیانو ریبیری سرمربی برزیل بعد از ثبت اولین پیروزی تیمش در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان با یادآوری ضرب‌المثلی تاکید کرد نباید به خاطر پیروزی خیلی هیجان‌‌زده شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان برزیل بعد از شکست سنگین مقابل ایتالیا در روز اول رقابت‌های قهرمانی جهان، در دومین بازی مقابل بلاروس جبران مافات کرد.

فابیانو ریبیری سرمربی برزیل با ابراز خرسندی از کسب اولین پیروزی در این مسابقات، گفت: شکست قبلی مقابل ایتالیا را فراموش کردیم و حالا بابت پیروزی در بازی امروز خوشحالیم. با این حال یک ضرب‌المثل هست که می‌گوید وقتی شکست می‌خوری ناراحت نشو و وقتی پیروز می‌شوی خیلی هیجان‌زده نشو.

او در پاسخ به این مطلب که به نظر می‌رسد تیمش برد آسانی مقابل بلاروس به‌دست آورد هم گفت: اصلا چنین نبود. مقابل بلاروس کار ساده‌ای نداشتیم. برای حضور مقابل این تیم خود را آماده کرده‌ بودیم و در جریان بازی هم تمام تلاش‌مان را کردیم تا در نهایت به آن‌چه می‌خواستیم، رسیدیم.

آرتور بنتو کاپیتان برزیل اما پیش‌تر و بعد از باخت تیمش مقابل ایتالیا گفته بود در بازی بعدی تلاشمان را به کار خواهیم گرفت. او در واکنش به این که به نظر می رسد برزیل در بازی مقابل بلاروس واقعا تمام تلاشش را کرد، گفت: این اولین تجربه ما در به عنوان تیم نوجوانان برزیل در یک تورنمنت رسمی است. به همین خاطر در بازی اول به شدت استرس داشتیم اما حالا احساس می‌کنیم دیگر استرسی وجود ندارد.

برچسب ها: مسابقات, قهرمانی نوجوانان جهان, ایران, تهران, میزبان, فدراسیون والیبال ایران, سالن فدراسیون, سالن آزادی, تیم ملی نوجوانان برزیل, تیم ملی نوجوانان بلاروس

نظر شما