شناسهٔ خبر: 49102176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری ۴۳ پروژه عمرانی تولیدی بخش کشاورزی در سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسن میرعماد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از این تعداد ۳۳ پروژه در بخش عمرانی و ۱۰ پروژه نیز در بخش تولیدی با صرف اعتباری معادل ۵۰۴ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال ۷۸۶ نفر به‌صورت مستقیم و ۴۰۶ نفر به‌صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و ترویج هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این پروژه‌ها در بخش عمرانی است گفت: در این بخش در هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی با صرف اعتبار ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته همچنین ۱۰ پروژه تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد که برای آماده‌سازی این پروژه‌ها ۳۳۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی تعداد ۶ پروژه در بخش تولیدات گیاهی، چهار پروژه در بخش تولیدات دامی، ۳۲ پروژه بخش آب و خاک و یک پروژه نیز در بخش ترویج است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما