شناسهٔ خبر: 49105879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان با هفته دولت؛

۴۳ پروژه در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد/اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از یکهزار نفر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۰۴ میلیارد و و ۲۹۶ میلیون ریال در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با مرآت با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت گفت:همزمان با هفته دولت ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: ۳۳ پروژه در بخش عمرانی و ۱۰ پروژه نیز در بخش تولیدی است که با صرف اعتباری معادل ۵۰۴ میلیارد و و ۲۹۶ میلیون ریال آماده افتتاح است.

میرعماد با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال ۷۸۶ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۶ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی  و ترویج همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این پروژ‌ه‌ها در بخش عمرانی است گفت: در این بخش در هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی با صرف اعتبار ۱۷۰ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته همچنین ۱۰ پروژه تولیدی به بهره‌برداری می‌رسد که برای آماده سازی این پروژه‌ها ۳۳۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از ۴۳ پروژه عمرانی و تولیدی تعداد ۶ پروژه در بخش تولیدات گیاهی، ۴ پروژه در بخش تولیدات دامی، ۳۲ پروژه بخش آب و خاک و یک پروژه نیز در بخش ترویج است.

انتهای پیام/

نظر شما