شناسهٔ خبر: 49083114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار سلامی:

اصفهان اولین استان اجرا کننده طرح شهید سلیمانی بود/ اختصاص یک بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابه برای بستری بیماران کرونایی

فرمانده کل سپاه پاسداران با تجلیل از ایثارگری‌های مردم اصفهان و کادر درمان در مقابله با کرونا، از خدمات سپاه در میدان مقابله با این ویروس در استان اصفهان خبر داد و از اختصاص یک بیمارستان 150 تخت خوابه برای بستری بیماران کرونایی و راه اندازی شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار سرلشکر حسین سلامی در سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت فعال، گسترده و مبتکرانه سپاه و بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با پرچم داری استان اصفهان آغاز و بعد از مشاهده نتیجه اجرای این طرح، به کل کشور تعمیم داده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این طرح در پیک‌های قبلی کرونا توانست به عنوان یک ابزار پیشگیری و مهار ویروس کرونا و بازگرداندن وضعیت به شرایط قابل قبول موثر باشد اما به دلایلی در ماه‌های اخیر دچار سستی شده بود که با تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب دوباره احیا و غربالگری خانه به خانه با مراجعه بسیجیان به منازل مردم و شناسایی بیماران و همچنین کمک مالی و معیشتی به خانواده‌های کم توان از سر گرفته شد.

وی اظهار کرد: در استان اصفهان بسیج علاوه بر اجرای این طرح، با راه اندازی شش مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر اصفهان و مشارکت دادن نیروهای خود در مراکز 28 گانه واکسیناسیون اصفهان، در میدان مقابله با کرونا حضور پیدا کرده است.

فرمانده کل سپاه افزود: امروز از فاز جدید بیمارستان شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه که در حال خدمات دهی به بیماران کرونایی است بازدید کردیم که با اضافه شدن بخش جدید این بیمارستان، ظرفیت آن جهت بستری بیماران کرونایی این استان به 150 تخت خواهد رسید.

سردار سلامی گفت: سپاه تا انتهای این بیماری با تمام امکانات و ظرفیت خود در کنار مردم ایستاده و حتی با توسعه ظرفیت و امکاناتش برای مقابله با ویروس کرونا بیش از گذشته در خدمت مردم خواهد بود.

وی عنوان کرد: مطمئن هستیم إن‌شاءالله با گسترش واکسیناسیون در کنار اجرای طرح شهید سلیمانی و همراهی مردم و پایمردی، ثبات قدم و فداکاری مؤمنانه و شرافتمندانه کادر درمان در آینده نه چندان دور خواهیم توانست که این ویروس طغیانگر و سرکش را مهار کنیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی در طرح کمک مؤمنانه و مواسات توسط مردم اصفهان، این استان را سرزمین ایمان و جهاد و مهد پرورش عالمان و فقیهان و دانشمندان بزرگ خواند و اصفهان را نقطه درخشانی در جغرافیای ایران و اسلام دانست و اظهار کرد: از مردم عزیز، کریم، گشاده رو، باسخاوت و اهل ایمان اصفهان چیزی غیر از این انتظار نمی‌رفت و طبیعتاً این مردم اجازه نخواهند داد که در کنارشان افراد نیازمند باشند در حالی که خودشان زندگی راحتی داشته باشند و خصوصیت این مردم این است که شیرینی‌ها را با یکدیگر تقسیم می‌کنند و در غم یکدیگر شریک می‌شوند.

سردار سلامی تأکید کرد: سپاه و بسیج تا وقتی که این بیماری سرکش را تسلیم اراده ملت کرده و بر آن غلبه کنند و وضعیت را به حالت طبیعی برگردانند در کنار مردم خواهند بود و دوست داریم پیشمرگ بودن، قربانی شدن و فدا شدن برای آرامش و امنیت و عزت این مردم را مشق کنیم و هیچ چیزی غیر از اینکه همه وجودمان را وقف مردم کنیم برایمان راضی کننده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما