شناسهٔ خبر: 49061493 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تأکید گروه‌های فلسطینی بر تداوم اعتراضات مردمی

گروه‌های فلسطینی فعال ملی و اسلامی تأکید کردند که فعالیت‌های مردمی در نوار غزه تا زمان پایان محاصره این منطقه و توقف تجاوزات اسرائیل ادامه خواهد داشت. گروه‌های فلسطینی فعال ملی و اسلامی تأکید کردند که فعالیت‌های مردمی در نوار غزه تا زمان پایان محاصره این منطقه و توقف تجاوزات اسرائیل ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این گروه‌ها در یک کنفرانس مطبوعاتی که امروز در اردوگاه ملکه در شرق غزه برگزار شد‌، خاطرنشان کردند که فعالیت‌های مردمی بر اساس یک برنامه و چشم‌انداز پیش خواهد رفت و از فلسطینیان خواسته است تا بر اساس برنامه‌ها و کلیاتی که اعلام می‌شود، در این برنامه‌ها شرکت کنند.

علاوه بر این گروه‌های فعال ملی و اسلامی تصریح کرده‌اند که تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و تداوم محاصره نوار غزه، این فعالیت‌ها را ادامه خواهند داد.  

 این گروه‌ها مسئولیت جلوگیری از آغاز بازسازی نوار غزه و محاصره این منطقه در راستای عدم دسترسی ساکنان آن به شرایط یک زندگی شایسته را بر عهده اشغالگران دانسته و تجاوزات شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده‌اند.

علاوه بر این، گروه‌های فعال اسلامی و ملی فلسطینی خواستار تداوم حمایت مردم و گسترش مقابله با رژیم صهیونیستی در بخش‌های مختلف نوار غزه شده‌اند.

این گروه‌ها تصریح کرده‌اند که ما به تمامی جهان و میانجی‌گران اعلام می‌کنیم که غزه بخشی از فلسطین است و هیچ‌کس موفق نخواهد شد این بخش را از سرزمین اصلی و ملت فلسطین جدا و منزوی کند. ما ادامه محاصره و باج‌گیری بر مبنای آن را نمی‌پذیریم، اگر کسی خواهان ثبات در کل منطقه است، باید برای پایان دادن به بحران انسانی کنونی در غزه اقدام کند.

انتهای پیام

نظر شما