شناسهٔ خبر: 49061472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا در کهگیلویه وبویراحمد بی امان قربانی می گیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌ پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۸۱۳ تن خبر داد و گفت: متاسفانه ۵ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ساعت گذشته جان خود را از دست داد.
 
یزدان‌ پناه افزود: هم اکنون ۶۱۱ بیمار در بیمارستان‌ های استان بستری است که ۲۶۲ تن از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۳ تن در بخش مراقبت‌ های ویژه تحت درمان هستند.
 
او اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۸ هزار و ۴۷۱ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
یزدان‌ پناه ادامه داد: از ۶۸۶ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه است.

او گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌ های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌ های قبلی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.
انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما