شناسهٔ خبر: 49034311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش

طرح سپهبد های اخلاص برای کمک به درمان کرونا به اجرا در آمد

رشت _ ایرنا_ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی زمینی ارتش طرح سپهبدهای اخلاص گرامیداشت شهیدان نامجوی، قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی را با شروع موج جدید کرونا به منظور کمک به درمان کرونا در کشور به مورد اجرا درآورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی "شهید سرلشکر سید موسی نامجوی وزیر دفاع شهید، توسط نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواسته هایشان را به ستاد ملی کرونا منعکس کرده و از این ستاد به قرارگاه ارائه و از این طریق به بنده اعلام می شود.

وی با تشریح اقدامات این طرح بیان داشت:بیماریابی یکی از برنامه های این طرح است تا از این طریق تا آنجا که ممکن است زنجیره انتقال ویروس کم شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایجاد نقاهتگاه های پیش و پسا بیمارستانی، ساخت بیمارستان ها و ارایه تجهیزات و ایجاد پست های واکسیناسیون از دیگر اقدامات نیروی زمینی ارتش است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در رکاب فرمانده معظم کل قوا ماموریت بالابردن قدرت دفاعی به منظور دفاع از میهن اسلامی، تمامیت ارضی و استقلال کشور و تولید امنیت را بر عهده دارد.

امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بازوی محکم رهبری است و نگاه اینست که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است و تفاوتی در ماموریت های ما نیست. 

استاندار گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به دشواری های بیماری کووید ١٩ گفت: این بیماری یک پاندمی جهانی بوده که کشورهای مختلف با ابزارهای مختلف به مقابله به این بیماری پرداخته اند.

ارسلان زارع اظهار داشت: آنچه که زیبایی های ارزشمند و مانایی در کشور ما در تاریخ به ثبت رساند همت، عزم همگانی، روحیه برادری و مهربانی است.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا همه ارکان نظام از جمله نیروهای مسلح، بسیج، سپاه و ارتش در کنار کادر فداکار درمان، بهداشت و سلامت بوده و هستند، افزود: اگر این همکاری ها، تلاش ها و همدلی ها نبود حتما آسیب ها و مشکلات بیشتر می شد.

بیمارستان مجهز و پیشرفته تنفسی به نام" سرلشکر شهید سید موسی نامجوی"  توسط نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز "شنبه " در محوطه مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت افتتاح شد.

نظر شما