شناسهٔ خبر: 49032894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده نزاجا: فعالیت ۲۸ بیمارستان تخصصی ارتش در عرصه مقابله با کرونا/ آماده ایجاد پست‌ واکسیناسیون ثابت و خودرویی هستیم

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی ثابت ارتش برای مقابله با کرونا گفت: ارتش در طرح سپهبدهای اخلاص برای مبارزه با کرونا گام برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان دائمی پیشرفته شهید سرلشکر موسی نامجو در محوطه بیمارستان پورسینا رشت اظهار داشت: نیروهای مسلح در رکاب فرمانده کل قوا، ماموریت افزایش قدرت دفاعی و تمامیت ارزی کشور را برعهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه به عنوان دو بازوی محکم رهبر انقلاب یک لشکر الهی برای خدمت به‌ مردم هستند، تصریح کرد: تفاوتی در ماموریت ما وجود ندارد و ارتش و سپاه امروز وارد عرصه جدیدی از خدمتگزاری شده‌‌اند که تجلی امر ولی‌امر مسلمین است.

امیر حیدری گفت: سپاه و ارتش ضمن حفظ استحکام دفاعی و ایجاد امنیت در مرزها در عرصه مقابله با کرونا در خدمت به مردم هستند و سپاه با طرح شهید سلیمانی و ارتش نیز در طرح سپهبدهای اخلاص در حال خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور هستند.

وی با بیان اینکه استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در کشور خواسته‌های استان را به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس کرده و سپس به ارتش ابلاغ می‌شود افزود: ارتش در 4 عرصه خاص در طرح سپهبدهای اخلاص در جهت مبارزه با ویروس کرونا گام برداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیماریابی در سطح گسترده، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و دائمی، راه‌اندازی نقاهتگاه پسا و پیشا بیمارستانی و کمک به حوزه نیروی انسانی و تجهیزاتی بیمارستان‌ها از جمله خدمات ارتش در عرصه مقابله با کرونا است.

امیر حیدری با اشاره به فعالیت 28 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ثابت با 12 هزار کادر پزشکی و درمانی خوب توسط ارتش در سراسر‌ کشور افزود: ارتش هم‌اکنون آمادگی ایجاد پُست‌های واکسیناسیون ثابت و خودرویی را دارد.

وی با بیان اینکه امروز هفتمین بیمارستان تخصصی و مجهز پیشرفته را در استان گیلان افتتاح می‌کنیم اظهار داشت: در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح گیلان نیز اقدامات خوبی توسط ارتش جمهوری اسلامی انجام شده است.

انتهای پیام/612/ ز

نظر شما