شناسهٔ خبر: 49032664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تبدیل محراب نماز شهید صدوقی (مسجد حظیره) به هفتمین محل واکسیناسیون 

رییس دانشکده علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از همکاری این دانشکده با مسئولان بهداشت و درمان یزد در تامین نیروی کمک رسانی در راه اندازی هفتمین مرکز واکسیناسیون در شهرستان یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احمدشجری از همکاری این دانشکده با مسئولان بهداشت و درمان یزد در تامین نیروی کمک رسانی در راه اندازی هفتمین مرکز واکسیناسیون در شهرستان یزد خبر داد.

‌وی اظهار کرد: هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون، همزمان با صبح تاسوعای حسینی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) با سیستم دهی نوبت دهی درمحل، به همت بیت شهید صدوقی آغاز به فعالیت کرد. 

شجری در این خصوص گفت: مسجد روضه محمدیه(حظیره) که به عنوان پایگاه انقلاب در یزد شناخته می شود همزمان با صبح تاسوعای حسینی(ع) و روز منتصب به حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان مرکز مکانیزه واکسیناسیون در استان یزد شروع به فعالیت کرد.

رییس دانشکده علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان و کادر درمان و زحمتکش استان که از ابتدای همه گیری کووید۱۹ در راستای مقابله با بیماری منحوس کرونا اقدامات ارزنده ای را صورت داده است، خاطرنشان کرد: این مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با حضور جهادی دانشجویان این دانشکده در کمک رسانی به عوامل اجرایی و آماده سازی فضای مسجد، در منطقه ای که بافت تاریخی جمعیت شهری در آن سکونت دارند آماده راه اندازی شده است.
 

‌وی افزود: هر سال این مکان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی جلوه‌ای کوچک از عزاداری زیبای مردم یزد در سوگ اباعبدالله الحسین بود؛ ولی امسال به جهت حفظ سلامت جامعه از برگزاری مراسم، به یاد آن سالهای پرشور با کمک دانشجویان دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با همکاری گروه جهادی دانشکده پزشکی علی ابن ابیطالب واحد یزد و به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و بیمارستان سیدالشهدا(ع) یزد، مسجد روضه‌ محمدیه (حظیره) تبدیل به پایگاه واکسیناسیون کرونا شد.

ساعت کار این مرکز مردمی هرروز از ساعت 9 صبح تا 9 شب است که به شهروندان طبق اولویت‌بندی‌های سنی وزارت بهداشت، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما