شناسهٔ خبر: 48998795 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آغاز دومین مرحله طرح سراسری واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد خرم آباد

دومین مرحله طرح سراسری واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد خرم آباد آغاز شد

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دومین مرحله از طرح سراسری واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برای آن دسته از افرادی که در مرحله قبلی به دلیل محدویت تحویل واکسن موفق به دریافت دوز اول واکسن نشده بودند، صبح سه‌شنبه 26 مرداد درواحد خرم آباد اجرا شد و همه اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

در حاشیه اجرای این طرح سید حسین قربانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان  گفت: با آغاز اجرای طرح واکسیناسیون عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نهایت همکاری را با شبکه‌های بهداشت و درمان استان لرستان داشته است.

وی افزود: بر اساس ارسال دستورالعمل سازمان مرکزی مبنی بر تشکیل پایگاه‌های اختصاصی واکسیناسیون، این پایگاه‌ها در واحدهای خرم آباد و بروجرد تشکیل شد و مقدمات تشکیل پایگاه‌های واکسیناسیون دانشجویان نیز نیز در این واحدها انجام شده است .

قربانی اظهار کرد: در واحد خرم آباد علاوه بر آنکه همه اعضای هیئت علمی ،اساتید حق التدریس و کارکنان این واحد دانشگاهی واکسینه شدند اساتید و کارکنان دانشگاه های پیام نور و جامع علمی و کاربردی نیز در این پایگاه دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

قربانی با اشاره به اینکه در شهرستان بروجرد دو پایگاه از سه پایگاه اختصاصی ایجاد شده برای واکسیناسیون متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد است گفت: در این دو پایگاه علاوه بر واکسیناسیون همه اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مستقر در شهرستان بروجرد، کارکنان دادگستری، شوراهای حل اختلاف و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز واکسینه شده‌اند. 

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در ادامه بیان کرد: در واحدهای دورود و الیگودرز نیز همه اساتید و کارکنان و اساتید حق التدریس با همکاری مراکز بهداشت این دو شهرستان واکسن خود را دریافت کرده‌اند و به لطف الهی این امکان وجود دارد که واکسیناسیون سراسری دانشجویان نیز انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما