شناسهٔ خبر: 49017355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هویت شیعه به حسینی بودن است

امام جمعه اراک گفت: ما هرچه داریم به برکت عاشورا است، پیرو مکتب عاشورایی بودن اصلی ضروری است و نباید اجازه داد به حسینی بودن شیعیان لطمه‌ وارد شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌ علی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: هویت شیعه به حسینی بودن است و باید در حفظ این هویت بکوشد.

وی تصریح کرد: ما هرچه داریم به برکت عاشورا است، پیرو مکتب عاشورایی بودن اصلی ضروری است و نباید اجازه داد به حسینی بودن شیعیان لطمه‌ وارد شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: باید در هر شرایطی در راستای هویت حسینی بودن و پیرو مکتب عاشورایی بودن تلاش کرد.

دری نجف ‌آبادی با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: همه ما نسبت به حفظ جان خود و دیگران مسئول هستیم، بی‌توجهی نسبت به رعایت پروتکل‌ها سلامت تک تک افراد جامعه را با خطر مواجه می‌کند، لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت افراد را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به لزوم واکسینه  آحاد جامعه گفت: مسوولان باید تلاش خود را به کار گیرند تا در اسرع وقت واکسیناسیون همه آحاد جامعه صورت گیرد، سخت گیری‌های شدید امکان‌پذیر نیست و مردم باید خودشان رعایت کنند.
امام‌جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و ادامه داد: دولت باید برای ایجاد اشتغال، تولید و پویایی اقتصاد و کاهش نرخ بیکاری تلاش خود را به کار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما