شناسهٔ خبر: 49014766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه بیش از ۴۵۰۰ مورد مشاوره به مددجویان آذربایجان‌غربی

از ابتدای سال جاری، ۴ هزار و ۵۱۲ مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان آذربایجان‌غربی ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری، تعداد 4 هزار و 512 مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان آذربایجان‌غربی ارائه شده است.

 

سهیلی در ادامه گفت : 2 هزار و 226 مورد مشاوره، راهنمایی و روان درمانی فردی، یک هزار و 292 مورد مشاوره و راهنمایی گروهی و 957 مورد اجرای پرسشنامه سلامت و روان از ابتدای سال جاری برای مددجویان اشستان انجام گرفته است.

 

وی درادامه افزود: این تعداد مشاوره رائه شده با توجه به شیوع بیماری کرونا در سه حالت حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی،در بستر فضای مجازی و همچنین به صورت تلفنی صورت گرفته است.

 

سهیلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برای ارائه این تعداد مشاوره، نزدیک به یک میلیارد ریال توسط کمیته امداد آذربایجان‌غربی هزینه شده است.

 

وی همچنین افزود :  هم اکنون 15 مشاور در دفاتر کمیته امداد و همچنین 16 کلینیک مشاوره در سطح استان با کمیته امداد آذربایجان‌غربی همکاری مستمر دارند.

 

وی تصریح کرد: درمان اختلالات روانی، درمان ناسازگاری های رفتاری، ترک اعتیاد، تربیت فرزند و انتخاب رشته کنکوری ها از جمله مشاوره‌های ارائه شده به مددجویان استان است.

 

نظر شما