شناسهٔ خبر: 49012309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه نخست محرم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه نخست محرم ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع شد.

او افزود: از ابتدای ماه محرم ۵۰ آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای برای نیازمندان دایر شد.

بیشتر بخوانید

محمدی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح پویش اطعام و احسان حسینی که در راستای کمک به نیازمندان از ۱۹ مردادماه اجرایی شد، ۱۵ میلیارد ریال کمک توسط خیران در سامانه این طرح ثبت شده است.

محمدی گفت: پارسال خیرین و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

او افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

نظر شما