شناسهٔ خبر: 49004617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاری + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

همزمان با عاشورای حسینی، ۷۲ دیگ غذای نذری به نیابت از شهدای کربلا پخت و میان ۶ هزار نیازمند در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

صاحب‌خبر -

پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این غذا‌های نذری در قالب پویش اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیران، مردم نیکوکار استان، موکب حضرت علی اصغر (ع) و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) شهر وردنجان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

جاسم محمدی افزود: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام شده است.

وی با اشاره به تداوم پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر، گفت: اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی و تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند، افزود: نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی توزیع می‌شود.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_6869900"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3196869/6869900?width=400&height=300"></script></div>
دانلود
پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاری + فیلم پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاری + فیلم پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاری + فیلم پخت ۷۲ دیگ نذری در چهارمحال و بختیاری + فیلم

نظر شما