شناسهٔ خبر: 48998036 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شب عاشورای حسینی

تجدید بیعت لبنانی‌ها با آرمان‌های شهدا‎‏‏، امام و رهبر انقلاب

لبنانی‌ها در تجمع بزرگ شب عاشورا، قسم نامه بیعت مجدد با آرمان‌های شهدای کربلا، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را به صورت دسته جمعی قرائت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت‏، لبنانی‌ها در تجمعی بزرگ در شب عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت قسم نامه بیعت مجدد با آرمان‌های شهدای کربلا، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب را به صورت دسته جمعی و هماهنگ قرائت کردند.
سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله بعد از قرائت این قسم نامه در سخنی از برگزاری مراسم عزادداری امام حسین (ع) در لبنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قدردانی کرد. در ادامه این مراسم مداحان مرثیه سرایی کردند.
مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی نیز از ساعت ۷ صبح به وقت بیروت (۸:۳۰ به وقت تهران) آغاز و سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان نیز ساعت ۹ صبح به وقت بیروت (۱۰:۳۰ به وقت تهران) به صورت زنده و تلویزیونی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

<div id="video-display-embed-code_6864527"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3196541/6864527?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما