شناسهٔ خبر: 48994107 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خواننده قطعه «قصه سر» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امام حسین (ع) زندگی‌ام را متحول کرد

حامد سلطانی از چگونگی حضورش در عرصه تولید موسیقی مذهبی و عاشورایی گفت.

صاحب‌خبر -

حامد سلطانی خواننده مذهبی و آیینی کشورمان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت ورودش به حوزه موسیقی مذهبی بیان کرد: به لطف خدا در ماه محرم امسال دو کار به نام‌های روزه عشق و ماه شهیدان منتشر کرده ام؛ روزه عشق در دهه اول ماه محرم به فراخور روایت شعری آن در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که الحمدلله تا امروز با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی در ادامه به همکاری با یکی از شاعران آیینی در تولید قطعه روزه عشق اشاره کرد و گفت: شاعر قطعه روزه عشق امین سمیعی است که سالهاست اشعار حسین سیب سرخی و سید مجید بنی فاطمه را سروده است و امسال توفیق داشتم که این کار را با همکاری او اجرا کنم.

این خواننده جوان درباره تنظیم ملودی و میکس قطعه روزه عشق اظهار کرد: تنظیم این کار توسط پیام سوری از نوازنده‌های پیانو و موزیسین‌های خوب کشورمان انجام شده است.

سلطانی در ادامه به نگاه ویژه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به زندگی اش اشاره کرد و گفت: ورود من به عرصه موسیقی مذهبی مدیون نگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به زندگی ام است.  امام حسین علیه السلام تحولی در زندگی من ایجاد کرد که در سال‌های قبل برایم رقم خورد. همین تلنگر یا معجزه باعث شد که من به این سمت و سو کشیده شوم و افتخار می کنم که لباس نوکری اهل بیت علیه السلام را برتن دارم. اگر خود اهل بیت علیهم السلام مدد کنند تا انتها در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام خواهم خواند. 

انتهای پیام/

نظر شما