شناسهٔ خبر: 48977647 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام صورت می‌گیرد؛

ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۴ تا ۳ بامداد

رئیس پلیس راهور همدان گفت: ممنوعیت تردد شبانه در ایام سوگواری از ساعت ۲۴ تا ۳ بامداد اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرخ جمالی رئیسر پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ممنوعیت تردد شبانه به واسطه برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، از ساعت ۲۴ تا ۳ بامداد اعمال می‌شود.

او افرود: این تغییر زمان اجرای طرح ممنوعیت تردد مختص به این ایام (سوگواری سالار شهیدان) است و پس از این چند روز دوباره طبق روال گذشته اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور همدان تصریح کرد: البته تردد و حضور خودرو‌ها در مناطق و معابر گردشگری و تفریحی شهرستان همدان ممنوع است و حضور خودرو‌ها از ساعت ۲۲ (طبق روال گذشته) نقض قانون محسوب و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

 سرهنگ جمالی، با اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی، حجم تردد و ترافیک معابر شهری بسیار کاهش یافته که این نشانه همراهی و همکاری شهروندان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس است.

او افزود: اجرای طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان همچنان ادامه دارد و مبادی ورودی و خروجی شهر با حضور نیرو‌های پلیس کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راهور همدان  افزود: اجرای این طرح براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، شامل ممنوعیت خروج خودرو‌های با پلاک بومی از منطقه نیز می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

نظر شما