شناسهٔ خبر: 48975006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگی گروه‌های عملیاتی توزیع برق سمنان در ایام تعطیلات

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از آمادگی و حضور نیروهای عملیاتی در کلیه واحدها برای خدمات‌دهی به مردم در ایام تعطیلات خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: برای روزهای تعطیلات تا روز شنبه سی‌ام مردادماه سال جاری، همه‌روزه ۱۵ اکیپ اجرایی در محل کار حضور مستمر دارند و اکیپ‌های آماده به کار نیز در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، فراخوان می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مدیر کشیک که در حوزه ستادی شرکت  توزیع برق استان سمنان به‌منظور هماهنگی بین واحدها و ارائه گزارش روزانه به شرکت توانیر حضور فعال دارد، مدیران توزیع برق شهرستان‌های استان نیز در محل خدمت حضور دارند و مراکز فوریت‌های برق و دیسپاچینگ ستاد شرکت هم به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم هستند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۱ برای رفع موارد و مشکلات حوزه برق، به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: مشترکان استان سمنان در هر لحظه‌ای که نیاز به خدمات شرکت توزیع برق استان داشته باشند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» درخواست خود را ثبت و به‌صورت غیرحضوری خدمت موردنظر را اخذ کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما