شناسهٔ خبر: 48974046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۰۰ تیم پزشکی نیروی زمینی سپاه آماده همکاری با وزارت بهداشت هستند

گروه استان‌ها- فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۲۰۰ تیم پزشکی نیروی زمینی سپاه آماده همکاری با وزارت بهداشت هستند و ۱۲۰ تیم تاکنون مستقر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان ظهر امروز در آیین بهره برداری از بیمارستان تخصصی شهید علی نجفی، ویژه بیماران حاد تنفسی اظهار داشت: زیرساخت‌های موجود درمانی و بیمارستانی سپاه پاسداران در ایام شیوع کرونا تغییر کاربری داده و متناسب با بحران کرونا به سمت خدمت‌رسانی به بیماران این حوزه رفته است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه و نظام سلامت مستقر در این نیرو نیز بلافاصله وارد عمل شده و اقداماتی متناسب با این شرایط در دستور کار قرار دادند.

اخوان افزود: با بهره‌برداری از بیمارستان شهید نجفی در مشهدمقدس امروز شاهد هستیم که چهاردهمین نقطه فعال ما در مقابله با کرونا پای کار آمده و پیش از این 13 نقطه را در این حوزه فعال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هم بر اساس تایید فرمانده نیروی زمینی سپاه، در سه نقطه پرخطر، که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، حضور خواهیم یافت.

اخوان با اشاره به اینکه این اقدامات در تعامل با حوزه پزشکی و در راستای کمک به کادر درمان است گفت: 200 تیم تخصصی پزشکی ما نیز آماده همکاری هستند و تاکنون 120 تیم براساس اعلام نیاز وزارت بهداشت وارد عمل شده‌اند و مجموعه بهداری نیروی زمینی سپاه نیز در آمادگی کامل برای کمک‌رسانی است.

انتهای پیام/281/ح

 

نظر شما