شناسهٔ خبر: 48964315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد خودروها در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری به‌شدت کنترل می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی گفت: هم‌اکنون تردد خودروها در ورودی‌های این استان به‌شدت کنترل می‌شود.

صاحب‌خبر -

شهاب قائدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری در محل پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در صورت ادامه روند اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، کنترل تردد خودروها در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از ورود مسافران به داخل استان، می‌توان وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان را مهار کرد.

وی افزود: هم‌اکنون ماموران پلیس‌راه و نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نسبت به برگشت خودروهای غیربومی و اعمال جریمه برای رانندگان متخلف در ورودی‌های این استان اقدام می‌کنند.

قائدی تصریح کرد: البته تردد پزشکان، خودروهای حامل مواد غذایی فاسد شدنی و گروه‌های مجاز مورد تایید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مشکلی ندارد.

اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

تردد خودروها در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری به‌شدت کنترل می‌شود

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اینک مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید به‌خصوص در زمینه تردد خودروها به‌شدت رعایت می‌شود.

آرش اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: حضور نیروهای پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان باعث اجرای دقیق‌تر و جدی‌تر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید خواهد شد.

وی یادآور شد: نیروهای پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان مسافران و خودروهای دارای پلاک غیربومی را به بازگشت توصیه و همچنین رانندگان متخلف را از طریق جریمه، اعمال قانون می‌کنند.

اشرفی اظهار داشت: عملکرد تمامی نیروهای نیروهای پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

هم‌اینک تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون (۲۵ مردادماه) ۱۷۵ هزار و ۸۱۷ تست پی. سی. آر. (PCR) کرونا در چهارمحال و بختیاری گرفته و براساس آن ۶۳ هزار و ۲۳۶  نفر مبتلای به بیماری کووید ۱۹ در استان شناسایی شده است.

با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا وضع شد و بر این اساس تمامی اصناف، بانک‌ها و مشاغل دولتی به‌جز گروه‌های ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مردادماه جاری تعطیل است.

نظر شما