شناسهٔ خبر: 48933880 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تولید بیش از ۸۰ هزار شیر نفت و گاز در سال بدست متخصصان اراکی

یک شرکت اراکی سالیانه بیش از ۸۰ هزار شیر مخروطی تخصصی تولید می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از یک شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در قطب صنعتی اراک گفت: این شرکت سالیانه بیش از ۸۰ هزار شیر مخروطی تخصصی در اندازه و سایز‌های مختلف تولید می‌کند.

آقازاده افزود: این شرکت یکی از افتخارات صنعت کشور است چرا که یکی از تخصصی‌ترین اقدامات مربوط به حوزه نفت و گاز را انجام می‌دهد.

او اضافه کرد: اجرای خط لوله گوره به جاسب که حدود یک ماه پیش افتتاح شد و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر است افتخاری برای استان مرکزی و این شرکت است.

استاندار مرکزی مرکزی بیان کرد: این شرکت صنعتی برای خط لوله گوره به جاسب شیر‌های مخروطی با ارتفاع ۷ متر و وزن بیش از ۳۰ تن طراحی و نصب کرد.

او ادامه داد: این شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در اراک حدود ۵ سال پیش با مشکلات عدیده و طاقت فرسایی مواجه بود، اما با اهتمام ویژه و پشتکار سرمایه گذار، این شرکت متحول شده است.

آقازاده تصریح کرد: این شرکت یک شرکت کاملا تخصصی است که برای خود بازار خوبی در کشور‌های منطقه و کشور‌های همسایه از جمله عراق و ... ایجاد کرده است.

او گفت: برای چند ماه آینده هم کار‌های بزرگتر و پیچیده‌تر و علمی‌تر که نیاز کشور‌های خارجی به این اقدامات بالا است، از سوی این شرکت انجام خواهد شد.
شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در اراک یکی از شرکت‌های مدرن و با دانش پیچیده ساخت شیر‌های مخروطی صنعتی است.

انتهای پیام / ج

نظر شما