شناسهٔ خبر: 48894753 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وقوع دو سانحه رانندگی در فارس با ۷ کشته و مصدوم

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان فارس سه نفر را به کام مرگ کشاند و ۴ نفر را زخمی کرد.

صاحب‌خبر -

محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در حادثه نخست واژگونی ۴۰۵ در محور کازرون -دشت ارژن در منطقه پل آبگینه دو فوتی و سه مصدوم برجا گذاشت که به دنبال گزارش تصادف بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر دشت برم به محل حادثه اعزام شد.

او اظهار کرد: ۵ مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و عملیات احیا و انتقال سریع به بیمارستان حضرت ولیعصر کازرون متاسفانه علی رغم تلاش زیاد تکنسین‌های اورژانس به علت شدت صدمات وارده منجر به فوت دونفر از سرنشینان شد.

رئیس اورژانس استان فارس بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری در جاده فسا - استهبان  بر اثر تصادف پراید با کامیون، راننده پراید در دم جان باخت.

او با بیان اینکه سرنشین پراید نیز مصدوم و پس از دریافت اقدامات اولیه به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا اعزام شد، گفت: در این حادثه دو دستگاه آمبولانس و تیم عملیاتی از پایگاه اورژانس پلیس راه و پایگاه شش شهری (کنارستان) در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

مرادیان در پایان استفاده از کمربند ایمنی را به عنوان یکی از موثرترین راهکار‌های کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی عنوان کرد و افزود: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.

انتهای پیام/

نظر شما