شناسهٔ خبر: 48880214 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشوه ۲۸۰ میلیون ریالی پلیس شازند را نلغزاند

ماموران انتظامی شازند رشوه ۲۸۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا را رد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از رد رشوه ۲۸۰ میلیون ریالی یک قاچاقچی کالا از سوی مأموران وظیفه شناس ایستگاه ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شازند خبر داد.

سردار مفخمی گفت: چند روز قبل، مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی توره شهرستان شازند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک شده و به آن دستور ایست می‌دهند، اما راننده به دستور مأموران هیچگونه توجهی نکرده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

او افزود: مأموران در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را توقیف و پس از بازرسی کامل خودروی توقیفی موفق به کشف تعداد ۸۰۹ دستگاه انواع گوشی و ۳۹۹ عدد باطری خارجی قاچاق از داخل آن شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: هنگام، انتقال خودروی مورد نظر به یگان انتظامی به منظور سیر مراحل قانونی، راننده خودرو، به منظور چشم پوششی مأموران از انجام وظیفه، اقدام به پرداخت رشوه در قالب یک چک به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریالی به ماموران می‌کند.

او ادامه داد: مأموران از دریافت رشوه پیشنهادی خودداری کرده و بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کرده و به دستگاه قضائی معرفی کردند.

سردار مفخمی به منظور ارتقاء روز افزون عملکرد و خدمات پلیس از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و... خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ با مرکز نظارت همگانی ناجا در میان بگذارند.

انتهای پیام / ج

نظر شما