شناسهٔ خبر: 48865101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با حضور فرمانده نزاجا؛

پروژه منازل مسکونی مهر ولایت ۱ تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان افتتاح شد

۲۸ واحد مسکونی و سازمانی تیپ ۱۳۰ شهید عبدالله دلجویان خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان استانی در بجنورد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ ابوالفضل نامنی فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید عبدالله دلجویان خراسان شمالی در این مراسم افتتاح پروژه منازل مسکونی مهر ولایت ۱ تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان  اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۴ واحد مسکونی با زیربنای دو هزار ۸۶۳ مترمربع  در چهار طبقه از سال ۱۳۹۴ آغاز شد به دلیل کمبود اعتبار مدتی متوقف و سپس در سال ۱۳۹۸ عملیات اجرایی آن دوباره آغاز شد.

سرهنگ نامنی افزود: ساخت این واحدهای مسکونی بسیاری از نیروهای ارتشی استان را صاحب خانه می کند و مشکلات معیشتی آنها نیز تا حدی برطرف می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این واحدهای مسکونی مهمان سرا با زیربنای سه هزار و ۵۳۰ متر مربع در سه طبقه در این مجتمع به بهره‌برداری رسید.

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان گفت: این طرح ها از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهر ماه ۱۳۹۱ است که با تلاش فرمانده ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان استانی به سرانجام رسید.

انتهای پیام/

نظر شما