شناسهٔ خبر: 48864529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

رزمایش کمک های مومنانه نمایش وحدت ملی در حمایت از نیازمندان است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی برای رسیدگی به نیازمندان، گفت: رزمایش کمک های مومنانه نمایش وحدت ملی در حمایت از نیازمندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « سید احمد رضا شاهرخی» در  سخنانی، اظهار داشت: رزمایش کمک های مومنانه مردم حکایت از عزم و اراده جدی و مصمم برای ایثار و فداکاری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اهمیت ادامه رزمایش کمک های مومنانه، افزود: رزمایش کمک های مومنانه نمایش عزم، اراده و وحدت ملی در حمایت از نیازمندان است.

 

وی یادآور شد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مؤمنانه دعوت کردند، شاید هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه خیران، نیکوکاران و مردم این‌چنین فداکارانه به صحنه بیایند.

 

حجت الاسلام شاهرخی  ادامه داد: در این موقعیت که کشور ما  با دشواری‌هایی در داخل و خارج روبرو است شاهد هستیم ظرفیت‌های زیادی از اخلاص، ایثار و فداکاری تجلی پیدا می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بهعنوان رهبری هوشمند، آگاه و بصیر از ظرفیت‌های درون اجتماع کاملاً اطلاع دارند، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مؤمنانه دعوت کردند، شاید هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه خیران، نیکوکاران و مردم این‌چنین به صحنه بیایند.

 

وی ادامه داد: وقتی مردم اخلاص مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنند برای آنها ایجاد انگیزه می‌شود که فداکارانه به صحنه بیایند؛ همچون برپایی عید غدیری بینظیر که منجر به طبخ بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا می‏شود.

 

شاهرخی با بیان اینکه بیماران سرطانی جزء مشکلات جامعه هستند و در لرستان این‌گونه افراد بسیار هستند که مکرر به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: در استان لرستان ۵۰۰ هزار خانوار داریم که از این تعداد ۱۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد و ۵۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در لرستان حدود ۴۷ منطقه آسیبپذیر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد و در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند؛ تاکنون از کمک‌های مردمی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

پایان پیام/599

نظر شما