شناسهٔ خبر: 48840699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خیران برای محرومیت‌زدایی مناطق محروم لرستان پای کار بیایند

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در لرستان حدود ۴۷ منطقه آسیب پذیر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد گفت: در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند.

صاحب‌خبر -

به  گزارش  خبرگزاری تسنیم  از خرم‌آباد ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در  نشست امدادگران عاشورا و فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان لرستان برگزار شد با بیان اینکه  تشکیل جلسه امدادگران عاشورا در روز اول محرم حکایت از عزم و اراده جدی و مصمم برای ایثار و فداکاری است اظهار داشت: در این موقعیت که کشور ما  با دشواری‌هایی در داخل و خارج روبرو است شاهد هستیم  ظرفیت‌های زیادی از اخلاص، ایثار و فداکاری تجلی و نمود پیدا می‌کند. 

وی افزود: همان گونه که ایثار و فداکاری  پزشکان و پرستاران را در 8 سال دفاع مقدس در بهداری  مشاهده کردیم، مقام معظم رهبری  فرمودند این ایثار و فداکاری‌ها باید تا آخر عمر ادامه داشته باشد و البته مخاطب این کلام مقام معظم رهبری تنها  افراد حاضر در جلسه نبوده بله مخاطب ایشان همه ما هستیم.

نماینده ولی فقیه  در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان رهبری هوشمند، آگاه  و بصیر از ظرفیت‌های درون اجتماع کاملا اطلاع دارند عنوان کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مومنانه دعوت کردند و شاید هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه  خیران، نیکوکاران و مردم  این چنین به صحنه بیایند.

وی بیان کرد: وقتی مردم اخلاص مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنند برای آنها ایجاد انگیزه می‌شود که فداکارانه به صحنه بیایند و نتیجه‌اش می‌شود برپایی غدیر بی نظیری با طبخ بیش از 500 هزار غذا تنها در استان لرستانی با عدم رونق مطلوب کسب و کار، تخریب‌های سیل 98، بیکاری که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد.

شاهرخی گفت: بیماران سرطانی جز مشکلات جامعه هستند و در استان لرستان اینگونه افراد بسیار هستند که مکرر به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در استان لرستان 500 هزار خانوار داریم که از این تعداد 100 هزار خانوار  تحت پوشش کمیته امداد، 50 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که جمع زیادی‌اند و از لحاظ معیشتی در سختی هستند ولی تبصره‌ای آنها را محروم کرده است.

نماینده ولی فقیه  در استان لرستان خاطرنشان کرد: در لرستان حدود 47 منطقه آسیب پذیر با 250 هزار نفر جمعیت وجود دارد در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند و خوشبختانه تاکنون از کمک‌های مردمی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

انتهای پیام/645/ح

 

نظر شما