شناسهٔ خبر: 48861087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جلوگیری از 242 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 242 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خلخـال از قلع و قمع 242 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در استان خبر داد و گفت: از این میزان 89 مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به 122 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 22 مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در 4 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در 4 ماه گذشته 241 مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راههای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده 2 هزارو 518 کیلومتر حریم راه تسطیح، 19 هزارو 224 مترمکعب ریزش برداری ،تعمیر تنقیه و لایروبی 690 دستگاه پل و ابنیه فنی، 30 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله محورها و هم چنین حدود 93 هزار مترمکعب خاک برداری و اصلاح پیچ ها انجام شده است.

 

نظر شما