شناسهٔ خبر: 48858460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با آغاز ماه محرم صورت گرفت؛

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه در کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت:در قالب طرح اطعام حسینی ۷۲ آشپزخانه با همت کمیته امداد در استان کرمان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین آشپزخانه‌های اطعام حسینی در شهر اختیار آباد کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: مردم مومن و عزادار هرساله با آغاز ماه محرم اقدام به پهن کردن سفره‌های نذری می‌کردند که با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا اجرای سفره‌های اطعام برای همه امکان پذیر نیست.

او افزود: بر این اساس کمیته امداد در ایام ماه محرم و صفر با دریافت مجوز‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آشپزخانه‌هایی را در سطح استان دایر می‌کند.

صادقی تصریح کرد: امسال همزمان با آغاز ماه محرم به نیابت از ۷۲ تن از شهدای کربلا اقدام به راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان کرده است .

اودر ادامه از توزیع سبد کالا با همت خیران در ایام ماه محرم و صفر بین نیازمندان استان خبر داد.

صادقی به مردم مومن و نیکوکاری که هر ساله سفره‌های نذری برپا می‌کردند توصیه کرد:با توجه به شرایط کرونایی که امکان پهن کردن سفره‌های نذری در منزل خود را ندارند نذورات خود را تحویل این نهاد دهند تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما