شناسهٔ خبر: 48589947 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در کوهبنان

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: در دهه ولایت و امامت، بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا توکلی مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان ضمن تبریک روز عید غدیر گفت: یکی از سنت‌های پسندیده در دین مبین اسلام، اطعام در روز عید غدیر است که این مهم همواره مورد توجه ائمه اطهار، اولیای الهی و مقام معظم رهبری بوده است.

او افزود: به برکت انقلاب اسلامی، غدیر و سنت‌های ارزشمند در این روز احیا شد و مردم بیشتر و بهتر از فیض وجود ولایت و رهبری بهره‌مند شدند.

توکلی بیان داشت: یکی از سنت‌های حسنه که در کوهبنان از قدمت زیادی برخوردار است، اطعام روز عید غدیر، تکریم سلسله جلیل القدر سادات، صله رحم و برگزاری جشن در این روز مهم و با عظمت است که متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل گسترش ویروس کرونا، این مراسم به صورت مجازی و محدود برگزار می‌شود.

او افزود: در دهه ولایت و امامت با همکاری خادمیاران رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان، هیئت امنای مساجد و تکایا بیش از۴ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل مسائل بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان کوهبنان توزیع شد.

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، به همت ناحیه مقاومت بسیج، یکی از خیرین و خانواده مرحوم اکبر محمد حسنی به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قربانی انجام شد و گوشت نذری بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

توکلی تاکید کرد: در دهه ولایت و امامت توزیع سبد کالای معیشتی، تهیه بخشی از جهیزیه یکی از مددجویان، پرداخت کمک هزینه درمان و بیمه، توزیع دارو، شیر خشک، پرداخت وام قرض الحسنه و. به جامعه هدف با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، کانون خادمیاران رضوی کوهبنان صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

نظر شما