شناسهٔ خبر: 48852039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه: اصفهان یکی از محورهای اصلی توسعه فرهنگ و گردشگری در آسیا است

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه در بازدید از آثار تاریخی اصفهان با ابراز شگفتی از زیبایی‌های این آثار تاریخی، اصفهان را یکی از محورهای توسعه گردشگری در آسیا دانست.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان وزیر امور خارجه نیکاراگوئه در بازدید از آثار تاریخی اصفهان با ابراز شگفتی از زیبایی‌های این آثار تاریخی، اصفهان را یکی از محورهای توسعه گردشگری در آسیا دانست.

«دنیس مونکادا» روز ۱۷ مردادماه که برای شرکت در آیین تحلیف هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران به تهران سفر کرده بود با سفر به اصفهان از آثار تاریخی این شهر بازدید کرد.

در این بازدید وزیر امور خارجه نیکاراگوئه از محورهای گردشگری میدان امام خمینی(ره) و محور گردشگری خیابان استانداری بازدید کرد.

دنیس مونکادا، امور خارجه نیکاراگوئه در پایان بازدید از آثار تاریخی اصفهان با اشاره به جذابیت‌های این آثار اظهار داشت: به راستی آثار تاریخی اصفهان بسیار زیبا است و من از دیدن این آثار بسیار شگفت‌زده شدم، با این وصف معتقدم اصفهان یکی از محورهای اصلی توسعه فرهنگ و گردشگری ملل مشرق زمین در قاره آسیا است.

در حاشیه برگزاری آیین تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران، هیأت‌های شرکت کننده در این مراسم از کشورهای پاکستان، قبرس و برزیل نیز با سفر به اصفهان از آثار تاریخی این شهر بازدید کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

نظر شما