شناسهٔ خبر: 48824981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح ملی اطعام و احسان حسینی؛

خبرگزاری صداوسیما

۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: هم‌زمان با آغاز ماه محرم و صفر، ۷۲ آشپزخانه مهدوی در پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر استان راه‌اندازی می‌شود.
جاسم محمدی فارسانی افزود: پویش اطعام و احسان حسینی در راستای کمک به نیازمندان از ۱۹ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: پویش اطعام حسنین در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته خیران و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند اضافه کرد: توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

نظر شما